خدمات تخصصی ما

سرفراز ایما مهندسی آکام با ارائه خدمات تخصصی در زمینه‌های فنی مهندسی و برنامه نویسی، به شما کمک می‌کند تا تجارت خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهید.

سرفراز ایما مهندسی آکام با بهره‌گیری از تیمی مجرب و متخصص، توانست واحد تولیدی شرکت را در زمینه های تولید فن و دمنده ها، تولید پمپ های صنعتی، صادرات و واردات همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات شرکت ما، می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید یا با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.ما راه حل های متناسب با نیازهای مشتری را ارائه می دهیم.

خدمات ما

از سال 2012. برای میلیون ها کاربر. ما مسئول ارائه راه حل های دیجیتالی با کیفیت بالا، ایمن و سازگار هستیم که نیازهای امروز را برآورده می کند و فرصت های فردا را باز می کند.

اسکریپت نویسی

اسکریپت نویسی

اگر برای دسته بندی سایت خود در یکی از شاخه های متعارف دچار مشکل شده اید یا قصد دارید سایتی بسیار متفاوت تر از نمونه های موجود در یکی از شاخه های اصلی وب ایجاد کنید، شما در موقعیتی قرار دارید که برای وب سایت خود به طراحی اسکریپت اختصاصی نیازمند شده اید. ساده ترین راه برای شناسایی نیاز به طراحی اسکریپت اختصاصی وجود نیاز متفاوت بودن به نسبت نمونه های موجود از گونه وب سایت شما می باشد. البته مشخصا اگر گونه وب سایت شما کاملا جدید باشد نیز مسیر شما به طراحی اسکریپت اختصاصی ختم خواهد شد. اسکریپت اختصاصی علاوه بر قابلیت های انحصاری که برای وب سایت شما فراهم می آورد، امکان بازآفرینی قابلیت هایی که در سیستم های موجود از ابتدا برای آن بستر سازی نشده است را نیز فراهم کرده و به این ترتیب شما دقیقا به یک سیستم دلخواه برای وب سایت خود دست پیدا می کنید که ظرفیت ارتقا گام به گام با نیاز شما را نیز دارد. طراحی اسکریپت اختصاصی فرآیندی برای خلق محصولی بسیار پیچیده می باشد. این فرآیند نیازمند آن است که طراح وب از اهداف وب سایت، افرادی که قرار است با آن کار کنند (هم پرسنل سایت و هم کاربران سایت)، اطلاعاتی که دریافت و ذخیره می شود و اطلاعاتی که قرار است مورد پردازش قراره گرفته و به نمایش در آید آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند به درستی نیازمندی ها و انتظارات خود را از اسکریپت اختصاصی مورد نیازش شرح بدهد.

ویژگی ها را کاوش کنید

مدیریت کامل پروژه

پروژه سرفراز ایما مهندسی آکام یک ابتکار عمل جدید است که با هدف ارتقای سطح کیفیت بین الملل آغاز شده است. این پروژه با ارائه خدمات نوین و تخصصی به صاحبان کسب و کار، به آنها کمک می‌کند تا تجارت خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهند.این واحد خدمات متنوعی را به صاحبان کسب و کار ارائه می‌دهد.

استفاده از خدمات ما مزایای متعددی برای صاحبان کسب و کار دارد.

خریدی حرفه ای

با چهار مرحله

01

ورود به پنل کاربری

 اولین قدم برای استفاده از خدمات ما ثبت نام و تکمیل اطلاعات

02

درخواست مشاوره و ثبت سفارش

 خرید محصولات و خدمات ما و دریافت پشتیبانی قبل از خرید

03

پرداخت هزینه ها

 پرداخت هزینه های خدمات و محصولات مورد نیاز بصورت آنلاین

04

دریافت پشتیبانی

به جمع ما خوش آمدید، محصولات و خدمات ما با پشتیبانی 24/7 آنلاین

تماس با ما




    درباره ما

    شرکت سرفراز بهینه صنعت ایساتیس با تکیه بر فعالیت گروهی و دانش به روز با هدف ارائه خدمات مشاوره خدمات در حوزه سیستم های فنی مهندسی و مدیریت به کلیه صنایع، شرکت های کوچک و بزرگ و سازمان های خصوصی و نیز صاحبان کسب و کارها در بخش های گوناگون صنعتی، معدنی، خدمات تولیدی، پزشکی، بازرگانی، کشاورزی، دامداری، شیلات، صنایع تبدیلی، صادرات و واردات…

    ارائه خدمات برنامه نویسی، پنل پیامک، هاست و سرور، ارائه پشتیبانی به کسب و کار های آنلاین، استارت آپ ها، صنایع کوچک و بزرگ…

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    یزد ـ مهریز

    شماره تلفن

    03537250321

    ادرس ایمیل

    sarfarazcompany@gmail.com

    روزهای کاری

    شنبه – چهارشنبه 10 الی 15

    Copyright 2013-2024 Sarfaraz Company™. All rights reserved © ®